OVER ALTRIO

Bij Altrio streven we als zelfstandige zorgspecialisten ernaar om elke dag echte gelukbrengers te zijn voor onze patiënten. “We geloven in de kracht van positieve empathische verbinding en trachten elke dag elke patiënt ten volle te ondersteunen in zijn of haar autonomie, unieke persoonlijkheid en eigen levensdoelen. Een patiënt is immers naast een zorgvrager een prachtig individu waar we elke dag de kans krijgen om een steentje bij te dragen aan echt levensgeluk. We beschouwen het daarbij als onze maatschappelijke verantwoordelijkheid om als beweging in te zetten op werkelijke empowerment van onze patiënten.”

TEVREDEN?
LAAT JE HOREN

Vul ons online tevredenheidsformulier in. Want die feedback is cruciaal voor ons om ons doel te bereiken: jou elke dag de best mogelijke zorg geven, zodat jij zolang mogelijk thuis kan blijven in jouw vertrouwde omgeving. Wij willen zo goed mogelijk voor je zorgen.

Geef je compliment door

KLACHT OF INCIDENT?

Dan mag je die ons altijd geven. Want die feedback is cruciaal voor ons om ons doel te bereiken: jou elke dag de best mogelijke zorg geven, zodat jij zolang mogelijk thuis kan blijven in jouw vertrouwde omgeving.

Dat kan op verschillende manieren:

  • Telefonisch: je vindt de nummers van onze regionale kantoren op deze website.
  • Vraag een feedbackformulier aan jouw verpleegkundige, vul het in en bezorg het terug
  • Stuur een mailtje naar info@ombudsdienst.eu
  • Heb je een klacht of incident te melden, laat het ons weten via onderstaand online registratieformulier.
Dien je klacht hier in

HEB JE EEN VRAAG?

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?

"*" indicates required fields

Ik ben een...*